Ik ga hier mijn oldie ne keer plaatsen om te zien welke reactie's hij uitlokt. Het gaat over een Kadett D break van 1982, de motor is een 1200. De carrosserie verkeerd in redelijk goede staat, weinig roest, de hoeken van de achterste wielkasten hebben er een beetje last van maar deze zijn reeds wat bijgewerkt en kunnen een tijdje verder. De lak is behoorlijk dof maar herspuiten staat toch nog niet gepland voor de nabije toekomst. De plannen zijn om hem een beetje rat-oldskool-style te zetten voorlopig kwestie van de kosten een beetje in de hand te houden en vooral laag tegen de grond.
De wagen staat al wat verder dan de volgende foto's maar die ga ik terug een beetje chronologisch bij posten.
Op VAG-Opel 2008 is hij voor het eerst buitengekomen in een vrijwel originele staat op de witte pinkers na
nog wat foto's om een indruk te krijgen van de staat waarin hij in mijn garage geraakt is:
Die komen er aan, kzal er nog een paar bijposten zie.
Omdat er totaal niets in zat van radio of boxen zelf maar aan de slag gegaan, het volgende moest er in komen:
Hier begonnen met zijpanelen na te maken in mdf:
Dan een simpel kistje voor in de koffer:
De radio er in, maar deze past niet volledig in het dashbord door de rca kabels enz maar het valt niet op. Deze moet later in een middenconsole komen onder het dashbord.
En hier nog een foto van de beklede kist en zijpanelen, zeer simpel, meer moet dat niet zijn.
Na een kuisbeurt en herspoten velgen stond hij er zo bij:
De rest is voor de volgende keer, laat maar iets horen, ook al vind ge dat het op nix trekt
Ik weet dat hij niet up to date is, ik ga elke dag wat bij posten tot ik er ben
@dokterice: die heb ik al enkele jaren in bezit, de tweede zit in de corsa van men vriendin en die spelen beiden nog loeihard (met de juiste versterker) in de kadett zit een veel te klein versterkertje voor die sub, ff doorknallen en hij valt in veiligheid
Thx voor de reacties, vag-opel ben ik wel van plan terug te gaan, er is veel veranderd op een jaar tijd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen